یلدایلدا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

شکوفه ی پاییزی ما

اولین روزای ما با یلدا کوچولو...

1393/9/10 3:18
نویسنده : maryam.mousareza
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترعزیزم...یلدا...!   

مامان جون الان که واست می نویسم شما بغل بابایی لالایی...و من با کلی درد و ذوق و شوق  تو اتاق خاله پریساام که در اختیارت گذاشته .... درد بخیه ها و کمر و شونه و...خلاصه انگار چندسال پیر شدم! اما وقتی نگات میکنم نمی تونم بگم چه احساس فوق العاده ای تو وجودم شکل می گیره... همه ی دردا قابل تحمل میشه.... و همه ی خستگیا .... بی خوابیا....

مامان وقتی شیر میخوری درد شدیدی... باهمه ی اینها امشب که یه لحظه حس کردم شیرم سیرت نکرد درمونده نشستم به گریه کردن.....!!! فکر نکن مامانت خیلی ضعیفه ...نه...فقط میخوام واست بهترین مامان باشم... بووووووس 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ronak
10 آذر 93 4:29
azizam ghadame kocholot mobarak mn awalin bare be webet sar mizanam negaran nabash faghat zood zood shir bede ke shiret ziyad beshen
maryam.mousareza
پاسخ
خیلی ممنونم گلم... حتما...
زیــنب (مامان)
13 آذر 93 20:59
سلام عزیزم اگه بخوای این جوری غصه بخوری وحرص بخوری هر چی هم به نی نی کوچولو شیر بدی گوشت تنش نمیشه یه کم ریلکس باش تا قلق همه چی دست بیاد و رگ خواب یلدا رو پیدا کنی که چه طور مجذوب شیر خوردنش کنی تو رو خدا حساس نباش
maryam.mousareza
پاسخ
درسته زینب جون... اما وفتی بخاطر دل دردش وسط شیر خوردن یا خوابش گریه می کنه من و باباش واقعا غصه می خوریم...
عاطفه و بهزاد
16 آذر 93 8:30
خوشبختي يعني همين يعني به آغوش كشيدن فرشته خدا تبريك ميگم ورودشو به خونوادتون
maryam.mousareza
پاسخ
دقیقا همینطوره... خیلی ممنون ...