یلدایلدا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

شکوفه ی پاییزی ما

یلدای من

1394/4/3 18:20
نویسنده : maryam.mousareza
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یلدای عزیزم!

سلام دوستان گلم!

خیلی دل تنگتون بودم.... دلم برا نوشتن تنگیده بود ولی پسورد وب یادم رفته بود و وقتم نداشتم.....

یلدای ما شیشم تیرماه 7ماهه میشه!

خیلیییی شیطون شده.... اگه بگم توی شیش ماهگی 4تا کلمه میگه باورتون میشه؟؟؟!!!

ماما.        م م .     بابا.     نه

خیلیم بابایی شده دخملیمون!

چندروز قبل از ماهرمضون بود که رفتیم مسافرت!

اصفهان و شیراز! یه هفته رفتیم و سه روز اخر یلدا تب کرد.... کاملا بی سابقه و بی دلیل!

یعنی کاملا پشیمون شدیم!من و موسی الرضا نوبتی نگهش میداشتیم .... 14نفر بودیم اما بغل هیچکی نمی موند....

خوش گذشت ولی خیلی خسته شدیم....!

بردمش پیش دکتر راستی شاگرد پدرم که متخصص کودکانند گفتت از دندوناشه اما هنوز خبری از دندوناش نشده!

الان دوروز که برگشتیم و یلدا از بغلم پایین نمیاد.... برعکس توهمین شرایط موسی الرضا مجبور شد برا کار و خرید دستگاه چاپ بره تهران ... خدا کنه تا فردا برگرده واقعا خسته شدم....

 

پسندها (2)

نظرات (0)