یلدایلدا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

شکوفه ی پاییزی ما

بدون عنوان

1393/11/11 12:05
نویسنده : maryam.mousareza
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یلدای مامان

مامان این روزا انقدر درگیر نگهداری ازت شده که وقتی برای وبگردی و... نداره....

دخترم 5 روز قبل دوماهگیت کامل شد و چون روز سختی رو گذروندیم بخاطر واکسنت نتونستم به وبلاگت بیام و تبریک بگمت...

این روزا گاهی خیره میشی به من و بابایی و برامون می خندی ... و اینجوری تمومه خستگیمونو فراموش می کنیم.... 

به قول بابایی هیچ سال این اندازه برای رسیدن عید نوروز روزشماری نمی کردیم.... اخه 6 فروردین 4ماهه میشی .... هوا بهتر میشه و می تونیم با کالسکه یا ماشین ببریمت دور دور...  

خلاصه این روزا بزرگترین هدف من و بابایی شده اینده و خوشبختی تو....

دختر خوب و خوش خنده و آرومی هستی ولی گاهی هم که یه گریه ی کوچولو میکنی واقعا سختمونه....

شیش بهمن که ساعت ده صبح با بابات و مامانم بردیمت برا واکسن من داشتم دیوونه میشدم.... مخصوصا که دو ظهر بیست دقیقه از درد جیغ میزدی و من نمی تونستم برات کاری کنم و اشکامم ارومم نمی کرد.... 

فعلا عزیزدلم

می بوسمت

پسندها (2)

نظرات (3)

محمد
11 بهمن 93 12:38
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
زیــنب (مامان)
13 بهمن 93 19:36
سلام مامانی پر مشغله 2 ماهگی یلدات مبارک باشه امیدوارم 120 ساله شه خدا برات حفظش کنه واین که عزیزم واکسن برای سلامتیشه چرا خودت رو اینطوری ناراحت میکنی این روزها هم میگذره
الهام مامان
16 فروردین 94 17:45
اول تبریک سال نو خدمت مریم جاااانم...جانه جانان دوم اینکه عکس این دلبرتون رو هم بذارید دیگههههه سلام عزیزم.خیلی ممنون چنششش شدبار عکس فرستادم لود نشده یا نصفه اومده عکسام