یلدایلدا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

شکوفه ی پاییزی ما

در آستانه 35هفتگی

1393/8/2 19:08
نویسنده : maryam.mousareza
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم 

امروز جمعه بود و طبق معمول ناهارو بیرون شهر بودیم ... خندونک

البته این چند ماه اخیر مسیر های کوتاه تر انتخاب می کنیم آخه جاده و ماشین واقعا اذیتم می کنه شاکی

3 ماهه که بودی توی اردیبهشت  با هواپیما  از مشهد با مامان جونشون رفتیم کیش . شهریور هم قرار بود با مامانیت اینا هم بریم شمال که من به خاطر نگرانیم واسه سلامت تو موافقت نکردم و قرار شد فعلا بیخیال مسافرت شیم...

الان چند روزیه که خیلی وضعیتم تغییر کرده,حتی نشستن و بلند شدن عذاب آوره...

فدات شم حس می کنم بزرگ شدی چشمک

فردا 34 هفته پر میشه.3شنبه که یکم نگرانمون کردی با بابایی رفتیم سونوگرافی دکتر گفت حدودا 2400kg هستی niniweblog.com بوس

گفت همه چی عالیه و جای نگرانی نیس ... فقط باید یکم بیشتر استراحت کنم و مواظبت باشیم!

فردا میرم دکترم تا سونو رو نشونش بدم و صدای قلب کوچولوت بشنوم niniweblog.com

فعلا دخترم بای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فروشگاه نادین
2 آبان 93 19:54
سلام دوست عزیز * لوازم جشن تولد * دست سازهای نمدی * شال و روسری nadin-shop.ir
زیــنب (مامان)
3 آبان 93 19:21
سلام مامان منتظر دیگه چیزی نمونده ونی نی نازت رو در آغوش میکشی من وب شما مامان عاشق رو لینک میکنم تا با ما دوست شی اگه دوست داشتی شما هم ما رو لینک کن تا هودار هم شیم وبه هم سر بزنیم
maryam.mousareza
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنونم.لطف داری .منم خوشحال میشم